Yorkshire Pudding


Yorkshire pudding yang biasanya dimakan dengan roast beef,tapi kita nak makan dgn apa-apa yang kita rasa nak makan.Apa-apa tu apa??? Biasanya kita buat inti daging hancur atau tuna with mayo atau kalau buat untuk minum petang biasanya kita makan dgn jam.Dulu sebelum jumpa resepi dalam buku ni selau beli kat tesco dan balik buat inti.Satu hari kita geledah tempat buku resepi dan jumpa buku ni yang ada resepi yorkshire pudding kegemaran kita.Kita dah gandakan resepinya untuk dapat banyak pudding,kalau tak. tak cukupResepi yang ditulis ni dah digandakan dari resepi asal. Boleh semak resepi yang dah pernah letak di sini.





                                                                   happy cooking


Comments

  1. yorkshire pudding nie mmg sedap.. perna makan tp x perna buat sndiri lagi.. nie dah ada resipi nie bole ler try nnt kan akak... :)

    ReplyDelete
  2. bundo tak pernah terai buat sendiri gak. nampak sedap tu...

    ReplyDelete
  3. Hai Diana, kak ros suka kalau x-mas sebab my sis-in law akan prepared roasted beef dan segala macam resepi termasuk yang ni.

    ReplyDelete
  4. Salam ibundo, kita suka dan buatnya pun senang.Bahan-bahannya pun simple.

    ReplyDelete
  5. salam kakros...menariknya yorkshire pudding ni...biasa tengok je tak pernah beli pun..dah tengok resepi simple je...lain kali nak buat makan ngan jem....:)

    ReplyDelete
  6. Kak Ros..Pudding ni nampak sungguh menarik..saya nak simpan resipi dulu masuk Q..Tunggu seru sampai....

    ReplyDelete
  7. yaa laa ros, K1 pun mkn ikut malaysian style gak ikut suka intinya sedap makan panas2..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts