Mereka yang sudi.......

Wednesday, February 1, 2012

WordLess WeDnesDay











7 comments:

  1. bestnya kak ros...dah tak yah nk g beli sayur kat pasar dah...subur pulak tgk daun kesum tu...liza tanam dlm pasu jer...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Kak Ros,
    Waaaaa....kak Ros pun suka tanam pokok, minat kita samala ni. Senang kan, bila nak masak aja, pergi belakang rumah petik, jimat belanja, fresh lagi...

    Hari ni saya tukar Firefox, nak cuba letak komen, mudah2 berhasil. Selalu singgah sini tapi tak boleh letak komen, frust betul...

    ReplyDelete
  3. Kak Rosssssss, yahooooo....finally....alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. Hai Liza...seronok dapat petik sayur dari pokok sendirikan.

    ReplyDelete
  5. Salam watie..biasanya tak dapat letak komen ke??patut le..lama watie tak datang..ingat tak sudi....hihihi...seronokkan dapat petik sayur-sayuran dari taman sendiri.Sebenarnya bukan kak ros yang bercucuk tanam,tapi abang.

    ReplyDelete
  6. kakak cayang gearmnya tengok pokok2 akak tu,sapa yang rajinnnnn sangat tu dak hana ke hehehehe

    ReplyDelete
  7. segar bugarnye tgk tanaman pn ros ni. sejuk tangan org yg tanam ni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

click the ads for more info