Album Raya dan Kad Raya


 Kad raya dari Along Roz (homekreation)
 Kad Raya dari Ayu (Curlybabesatisfaction)


Salam syawal untuk semua.Gambar kenangan raya pertama  untuk tatapan sendiri.Terlalu banyak gambarnya dan budak2 ni pun dah masukkan dlm CD untuk simpanan. Hari Raya bertambah meriah dgn kehadiran kakak anak beranak serta emak ayah dari kampung yang beraya dirumah kami pada tahun ini.Setelah siap sembahyang raya kami bersiap untuk sesi family foto sebelum berangkat kerumah abang long diputra jaya untuk berkumpul bagi meraikan raya pertama bersama semua adik beradik yang lain dan sesi bersalaman dgn ayah bonda bagi memulakan upacara untuk hari tersebut yang berlanjutan hingga ke malam.







kakak anak beranak beraya dirumah kami tahun ini.


Kueh mueh raya yang sempat diambil gambar.Lauk pauk dan nasi dah habis dan tak sempat nak ambil gambar (sebab semua tak sabar nak makan )







Comments

  1. You have lovely daughters kak!!! Nice shots...

    Selamat Hari Raya Aidilfitri to you and your sweet family :)

    ReplyDelete
  2. Salam Aidilfitri buat Kak Ros & family..
    Maaf zahir batin sekira ada terkasar bahasa bergurau senda tu ya..
    So sweetnya all your anak daras & mak dara pun tak ketinggalan juga..cantik kak!!!..warna hijau yang sejuk aje mata memandang..
    yang lil darling pun ada potential jadi model tu kak..hehe..so cute..kita datang ambik kad raya nanti kita gantung ..thanks for the thoughts juga..

    ReplyDelete
  3. Salam raya ayu.Thank u for the coment yang melambung-lambung tu.Tak boleh bagi anak dara baca ni,nanti terlebih perasan pulak.Nanti kak ros pun nak ambil kak raya dari rumah ayu ya.Maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  4. cantiknya baju raya...hijau sedondon je semua...:)
    sempat jugak akak buat kek alunan kasih tu ye...saya raya ni sempat buat 1 kek je...itu pun kek marble..pagi2 raya baru sebok nak buat kek...hehehe

    ReplyDelete
  5. Hai quinnie,sibuk dgn open hse ya?Kak Ros sempat buat kek tu 2 round sebab ramai yang suka.

    ReplyDelete
  6. Aslmkm KakRos. Along datang nak beraya ni, nak rasa kuih-muih yg KakRos buat. Teket ke Miri dah beli ke belum, cepat2 jgn lambat sebelum kek2 lapis Along di sapu licin...hehe. Cantik bergaya anak2 dara KakRos tu terutama yg kecik genit tu.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts