Mereka yang sudi.......

Wednesday, May 1, 2013

Crispy Tortillas

Salam untuk semua..
Ooopppss..tengok gambar bekasnya dulu  ya...resepinya kemudian. Dah lama cari bekas macam ni sebab pernah berangan nak buat crispy tortillas ni selepas makan dekat Padington House of Pancake di One Utama. Tak sangka jumpa mold ni di D.I.Y shop kat Summit USJ tadi.

4 comments:

  1. Ishhh buat teruja nak mencari harta karun yang ini pulaklah nampaknya! And the search begins... jeng jeng jeng.......

    ReplyDelete
  2. hehehe MamaFami harta karun tu tak susah nak cari..Kat DIY Summit USJ.Takut nanti dah tak dok je...cepatkan misi mencari...

    ReplyDelete
  3. Aslmkum k.Ros
    menarik pula tortilla bakar dlm bekas gitu. bekasnya dah ada....bilalah sy nak buat...

    ReplyDelete
  4. Mamasya, sama la kita..bekasnya dah ada tunggu masa nak merasmikannya je...belum sampai seru la tu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

click the ads for more info