Mereka yang sudi.......

Friday, April 26, 2013

Crispy Bayam 2

Salam untuk semua. Minta maaf nak tayang crispy bayam lagi. Tak puas makan kali pertama buat, petang semalam P.Ros buat lagi sekali.

Untuk kali ni P.Ros tambahkan 1 sudu besar bijan dan dalam 1/2 sudu kecil chili flakes.Dihidangkam masa anak-anak balik kerja .Sekejap saja...krup..krappp..krupp..krapp..licin semuanya.
Resepinya sama macam yang kat sini ya.Selamat mencuba.

                                                                                          happy cooking  

2 comments:

  1. Mesti sedap sangat ni sampai buat banyak kali. Saya nak cuba buat jugak lah nanti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alia bayam tu memang sedap bagi kak ros. dah terasa nak buat lagi..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

click the ads for more info